Innovatieniveau:
Jaar opname:2007
Laatste actualisatie:2011

Binnenklimaat basisscholen

Meer aandacht voor binnenklimaat op basisscholen. Het binnenklimaat op basisscholen komt vaak negatief in het nieuws vanwege klachten. Door slechte of te weinig ventilatie, toevoer van verse buitenlucht, is de hoeveelheid zuurstof te laag en CO2 te hoog. Resultaat hiervan is dat de leerprestaties achterblijven omdat kinderen suf / niet alert zijn.
Vaak verschijnen positieve berichten met nieuwe oplossingen om de kwaliteit van het binnenklimaat te verbeteren. Voorbeeld van een publicatie over het binnenklimaat op basisscholen is het rapport 'Frisse scholen' van SenterNovem.  

Laatst bekeken innovaties

Innovatieniveau 1
Innovatieniveau 2
Innovatieniveau 3
Innovatieniveau 4
Innovatieniveau 5

Binnenklimaat basisscholen

Innovatieniveau:
Jaar opname:2007
Laatste actualisatie:2011
Afdrukken  |  Toon relevante onderwerpen voor 
Meer aandacht voor binnenklimaat op basisscholen. Het binnenklimaat op basisscholen komt vaak negatief in het nieuws vanwege klachten. Door slechte of te weinig ventilatie, toevoer van verse buitenlucht, is de hoeveelheid zuurstof te laag en CO2 te hoog. Resultaat hiervan is dat de leerprestaties achterblijven omdat kinderen suf / niet alert zijn.
Vaak verschijnen positieve berichten met nieuwe oplossingen om de kwaliteit van het binnenklimaat te verbeteren. Voorbeeld van een publicatie over het binnenklimaat op basisscholen is het rapport 'Frisse scholen' van SenterNovem.

Binnenklimaat basisscholen

Afdrukken

Selecteer wat u wil afdrukken: